donderdag 14 maart 2013

Het begin ...


Een aantal jaar geleden begon alles te borrelen. Ik had ideeën in overvloed en zo begon ik met het idee om een eigen webwinkel te starten. Een winkel boordevol handgemaakte spullen voor lieve jongens en stoere meiden. Ik probeer van elk item een waar feestje te maken, de ene keer heel zoet en de andere keer weer ontzettend uitbundig en misschien zelfs wat over de top. Dit komt omdat ik eigenlijk alle stijlen leuk vind en zo hoef ik geen keuzes te maken! Op dit moment ben ik druk bezig met het maken van kussentjes. Zo fijn al die mooie stoffen en lintjes! Het is heerlijk om zo bezig te zijn en te zien hoe elk kussentje een kunstwerkje aan het worden is! Naast dat ik zo druk bezig ben met dibodee ben ik ook mama, mama van 3 heerlijke kinderen: Sem een stoere vent van 9 jaar, een dametje middenin van 7 jaar die Pien heet en dan nog mijn allerkleinste mannetje Dop en die wordt op de aller laatste Koninginnedag ooit alweer 4 jaar. Op het moment dat Dop ook naar school zal gaan kan ik me nu al verheugen, niet zo zeer omdat ie dan niet meer lekker bij mij is maar wel om het feit dat ik echt werkelijk waar volle bak vooruit kan gaan met dibodee. Mijn doel is om zo rond September/ Oktober mijn winkel te openen, ik kan niet wachten ! Tot die tijd blijf ik regelmatig hier terug komen om je te laten zien wat mij nou eigenlijk allemaal bezig houdt. Dit kan gaan over heerlijke recepten, mooie sfeerplaatjes voor in huis, verhalen over die ik mee maak met mijn gezin tot zelfs het promoten van andere websites.

Liefs Jay

Geen opmerkingen:

Een reactie posten